Garantie

Bij Kenoshop staan we achter de kwaliteit van onze producten. Gaat er toch iets mis? Dan kun je rekenen op onze garantie. Hieronder lees je precies hoe dat werkt.

🛡 Garantievoorwaarden

Hoe lang heb ik garantie?

Op al onze producten krijg je standaard 2 jaar garantie vanaf de datum van levering. Binnen deze periode zorgen wij kosteloos voor een passende oplossing bij gebreken.

Wat valt er onder de garantie?

De garantie dekt fabricagefouten en materiaaldefecten bij normaal gebruik. Slijtage door normaal gebruik, schade door verkeerd gebruik of externe invloeden vallen niet onder de garantie.

🔧 Garantie aanvragen

Wat moet ik doen als een product defect is?

Stuur een e-mail naar info@kenoshop.nl met je ordernummer, een duidelijke omschrijving van het probleem en (indien mogelijk) foto's van het defect. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Krijg ik een nieuw product of wordt het gerepareerd?

Afhankelijk van het probleem en het type product bieden we een passende oplossing: reparatie, vervanging of (gedeeltelijke) terugbetaling.

❓ Vragen?

Heb je nog vragen over de garantie?

Neem gerust contact met ons op via de contactpagina of stuur een e-mail naar info@kenoshop.nl. We helpen je graag.